onsdag 27. mai 2009

Chelsea Flower Show 2009 - 2.del

Og før jeg forflytter meg til showhagene, kan vi ta en liten titt inn i det store teltet på adressen http://www.hagegal.no/hagefora/v/Tinkabell/Chelsea+Flower+Show+2009/?g2_fromNavId=x8442acc0 . Det blir for mange bilder å legge inn her, så jeg benytter meg av galleriet på HagEgal. (Jeg får ikke lagt inn skikkelig link....)

Bildene kommer i motsatt rekkefølge av hva jeg har lagt dem inn, men det gjør egentlig ingenting.
Teltet er en orgie i farger, dufter, samplantinger, og bidrar sterkt til at man går i metning og må utenfor og nyte en Pims innimellom.

Det var veldig mye folk der på en lørdag og ikke helt lett å få tatt bilder av herlighetene, så en del armer, bein og generelt karosseri kommer med. Alternativet mitt var å holde kamera over hodene på folk og knipse i vei. Nyt turen!

5 kommentarer:

Gry sa...

Hva blir "hagemessen" på Arenum i forhold mon tro??? :0

Linnemi sa...

Litt liten, antar jeg... ;)

elle-melle sa...

Så spennende det må være å vandre rundt der:)
Kan tenke meg at jeg ville falle for manfe fristelser hvis jeg hadde vært der.
Men litt mye folk og trengsel.

orchis sa...

Takk for flott rundtur i bilder!

RandiF sa...

Tusen takk for at du delte alle de flotte bildene med oss. Der var det mye til inspirasjon og nytelse. Fantastisk flotte heucheraer....sikle...sikle....og DE clematisarrangementene!! :-)