mandag 27. oktober 2008

Adrenalinutløser av et mannfolk

Jeg har sovet lenge idag. Så lenge som jeg bare klarte fordi jeg skal på nattevakt senere. Søvnig i øynene og sovevarm i kroppen, med første koffeininntak klart, fyrer jeg opp pc'en og lover Tinka & Bella ordentlig tur om en times tid. Mail'en må sjekkes først.

"Hei. Drivhuset hentes i kveld. Hilsen K."

Jeg skjønner ikke. Vi holder mailkontakt for å finne beste dato både utifra min egen turnus og hans nordsjøarbeide, samt litt værmelding.

Jeg tror ikke jeg trenger noe kaffi.
Jeg tror jeg skal løpe den turen idag for å få tatt ut alt som er.
Jeg tror... nei. Den sparer vi og setter ikke på prent.

Jeg tror jeg setter inn en ny annonse, jeg. Drivhus ønskes av ordholden selger.
Svarte!.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

***klem***
BNeste drivhus du finner blir nok både nærmere og bedre. ;)

Mari Anne sa...

Drivhus er kos, og det ordner seg nok skal du se.

Linnemi sa...

Ja, det skal ordne seg, det er jeg sikker på. På en eller annen måte! ;)
Ny annonse er satt inn og så får vi se hva som skjer. :)

Seascape sa...

Lykke til med drivhus jakten, denne gangen går det sikkert mye bedre.
For drivhus må bare en hagegal ha :-))